Digitalni detox

Digitalni detox

Zbog različitih “narušitelja pažljivosti” o kojima ću govoriti u nastavku, nas se život posve promijenio posebno u nekoliko posljednjih godina. Što je nekada bilo privatno – osobno i stvar nama bliskih, postalo je javno kroz različite kanale društvenih mreža. Ali, u ovom članku neću govoriti o privatnosti na društvenim mrežama, već o tome kako što…

Kako sam diplomirao iz Gmaila i čišćenja osobnih podataka i kontakata?

Kako sam diplomirao iz Gmaila i čišćenja osobnih podataka i kontakata?

Najpopularnija e-poštanska adresa na svijetu zasigurno je Gmail. Kada se prvi put pojavio 2004. godine, polako je počeo preuzimati primat od Hotmaila i Yahooja. I ja sam dosta rano prešao na Gmail kojeg sam, ako se dobro sjećam, počeo upotrebljavati oko 2005. Tada je konkurencija na trgu imala oko 100 MB besplatnog prostora, dok je…

Neograničeni hosting ili neograničeno zafrkavanje?

Neograničeni hosting ili neograničeno zafrkavanje?

Na području web hostinga imam već puno praktičkih iskustava, ali uvijek sam nanovo iznenađen kako neki ponuđači web hostingsa (kako u Sloveniji, tako i u inozemstvu) nude različite “neograničene pakete” koji se, kada ih dobro pogledaš i testiraš, jednostavno pokažu kao “zaj***”. Neki nude shared hosting za neograničen broj domena s neograničenim prostorom na serveru. Ali…

Digitalni minimalizam

Digitalni minimalizam

U prijašnjem blog zapisu pisao sam o tome kako možemo s manje stvari poboljšati kvalitetu našeg života. Ovoga puta tema je nastavak prijašnje i dat ću nekoliko savjeta kako smanjiti digitalnu “starudiju” i postati digitalni minimalist. Suvremeni život sve je brži i digitalne smetnje ograničavaju našu produktivnost, stvaralaštvo, a i naše odnose. Velika većina ljudi…

Kome si ti važan i tko je važan tebi?

Kome si ti važan i tko je važan tebi?

Svoj pametni telefon svaki dan bezbroj puta uzimamo u ruke i provjeravamo je li nas netko zvao ili poslao neki SMS ili e-poštu. Ironično je da se možda svog pametnog telefona dotaknemo više puta nego svog partnera, djece, muža ili žene. Na telefonu imamo mnogo kontakata što u obliku telefonskih brojeva, što u obliku e-poštanskih…

Kako se brineš za svoje “internetno dijete”?

Kako se brineš za svoje “internetno dijete”?

Ako danas želiš uspjeti na poslovnom planu zasigurno moraš imati i internetnu stranicu. U naslovu članka upotrijebio sam izraz »internetno dijete« što će se nekima činiti malo neobično, ali internetna stranica je tvoje »dijete« na koje treba stalno paziti. Naime, internetnu stranicu treba redovno obnavljati, dodavati nove sadržaje, nove slike, aktualne događaje i nove članke….

Koliko su inicijativni vaši zaposlenici i kakva je vaša podrška kupcima?

Koliko su inicijativni vaši zaposlenici i kakva je vaša podrška kupcima?

Ovoga puta ćemo se posvetiti temama koje su itekako važne za uspjeh svakog poduzetnika. U oba primjera, ako imate ili nemate svoje poduzeće i zaposlenike, pročitajte članak do kraja. Japanci su poznati po tome da imaju najviše inovacija u svijetu. U japanskim poduzećima svaki zaposlenih samoinicijativno brine o tome da se cjeloviti postupak proizvodnje ili…

Kako biti više stvaralački?

Kako biti više stvaralački?

Tema ovoga blog zapisa je stvaralaštvo. Prije mnogo godina poznati američki pisac Sinclair Lewis imao je predavanje na fakultetu. Predavaonica bila je puna oduševljenih studenata koji su s otvorenim očima i ušima čekali što će im reći veliki pisac. Na početku predavanja skinuo je svoje očale, pogledao s posebnim – moglo bi se reći »električnim«…